مرحبا بكم في منتدي«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ atfe0™°·.¸.•°°·.¸.•°®»
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

مرحبا بكم في منتدي«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ atfe0™°·.¸.•°°·.¸.•°®»

مرحبا بكم في منتدي«®°·.¸.•°°·.¸.•°™ atfe0™°·.¸.•°°

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

واحشني ايه ...ميريام فارس

كاتب الموضوعرسالة
hk_hk1985
•° عاطفي.نشيط°•
•° عاطفي.نشيط°•

ذكر
البلد : egypt

واحشني ايه ...ميريام فارس Empty
مُساهمةموضوع: واحشني ايه ...ميريام فارس   واحشني ايه ...ميريام فارس Icon_minitimeالأحد أبريل 06, 2008 11:10 am

واحشني ايه من دا الي دايبة فيه انا هموت عليه و الله روحي فيه و اما بشوف عنيه بدق قلبي و خابي ليه و النبي فيها ايه انا الي حسة بيه بتقل كلام عنيه يا نا يا قلبي

فيها ايه خايف يقول و انا مش حقول كلي الي حاسنة بيه على ايه كل الغرام حتى الكلام باين اهو فعنيه ده حنيني و شوق ليه دايما يزيد من قد ايه بلقيه2
واحشني ايه من دا الي دايبة فيه انا هموت عليه و الله روحي فيه و اما بشوف عنيه بدق قلبي و خابي ليه و النبي فيها ايه انا الي حسة بيه بتقل كلام عنيه يا نا يا قلبي
يا غرام انا لو حكيت عن شوق ليه ما يكفنيش ايام و سنين عمري فهواه فاتت هواه عدت ولا الاحلام يا حرام باين عليه لمعة عنيه بداري احلى غرا

واحشني ايه من دا الي دايبة فيه انا هموت عليه و الله روحي فيه و اما بشوف عنيه بدق قلبي و خابي ليه يا عمي فيها ايه انا الي حسة بيه بتقل كلام عنيه يا نا يا قلبي يا قلبي يا قالبي

واحشني ايه ...ميريام فارس
صفحة 1 من اصل 1